pondelok 9. marca 2015

Prečo?

Cítim sa tak sama. Bez duše. Bez života.  Mám predsa okolo seba toľko priateľov. Sú vôbec skutoční? Aký je ich zámer? Prečo sú pri mne, keď sú vlastne tak ďaleko? Záleží  im vôbec na mne? Priatelia sa so mnou len z vypočítavosti? Nemám im čo ponúknuť. Som až príliš naivná. Áno! Tým to bude. Stačí, keď ma človek oblbne pár sladkými slovami a ja mu dokážem veriť.
Prečo sa mi deje to, že viacej verím neznámej osobe alebo tej, ktorú sotva poznám a neverím tomu, s ktorým som prežila neskutočné množstvo zážitkov. Dokázala mi odpustiť závažné veci. Stála pri mne v ťažkých chvíľach. Ona mi dokázala povedať svoje tajomstvá. Prečo to nedokážem ja?!
Mám strach? Strach z čoho? Že by ma vysmiala? Čo by si o mne pomyslela? Myslím, že to vôbec nie je odôvodnené. Pozná ma tak ako nikto iný. Jej som plakala na ramene, keď mi bolo najhoršie a ona bola tá, ktorá ma podržala, keď mi bolo najhoršie a zajtrajšok som nevnímala ako východisko. Keď som cítila, že potreba žiť sa zo mňa vytráca, bola tu ona, kto mi pomohol z tých sračiek. 
Prečo potom viacej dôverujem ľuďom, ktorí mi nikdy nepomohli a nepomôžu ako ona. Možno sa smejú za mojím chrbtom tomu, že som iná. Zatiaľ čo ona ma berie takú aká som.
A aká som? Som iná než TY! Som odlišná od všetkých ľudí. Som pobláznená. Užívam si. A netrápi ma čo si o mne myslíš.
OMYL! To je iba škrupina. Vo vnútri som mäkkýš, ktorý sa bojí každého úderu, každého slova proti mne. Zaujímam sa o to, čo sa o mne rozpráva. Chcem byť vždy tá najlepšia  v očiach každého človeka.
S úsmevom sa snažím vyrovnať s prekážkami čo ma valcujú a ja ich nedokážem preskočiť. Kladiem si vysoké ciele, aby som unikla od prítomnosti. Nepremýšľam nad záložným plánom. Jediný plán je útek od všetkého naokolo mňa nech to stojí čo to stojí. 
Neznášam všetko okolo seba. Všetku tú faloš, pretvárky, osočovania. Nikto nie je lepší ako ten druhý. Možno má hlbšie do vrecka  a má značkové oblečenie. Ale tým jedine zakrýva to, aký je chudobný vnútri.
Chcem nový svet. S novými ľuďmi. Novými pravidlami.
Prečo to nie je možné? Prečo je všetko tak kur*vsky ťažké?!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára