pondelok 23. marca 2015

NIKDY!

Aj vy si často hovoríte, že máte na všetko čas? 


Áno, ten čas som mala aj ja. Pokiaľ! Nebol týždeň pred odovzdaním práce a posledná vec pri ktorej som pred mesiacom skončila boli ciele. A stavím sa s vami o čokoľvek keby som nemusela splniť tri konzultácie, ešte teraz by jediná vec, ktorú by som mala bola titulná strana.

Toľko krát som si povedala. Cez prázdniny si to urobíš alebo si chorá, mala by si si urobiť prácu. Vždy však bolo vhodnejšie rozčuľovať sa s ovládačom v ruke nad tým, že v telke nič nie je a že sa nudím, lebo som všetky filmy videla už minimálne päť krát.

Preto nikdy! Nikdy si nenechávajte veci na posledný krát. Fakt sa vám to nevyplatí. Horí mi riť a stále všetci od ná všetko chcú.

Tak to vidno, že v stredu ponocujem...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára