štvrtok 28. mája 2015

Maturita -> END

Mám po tom. 
Síce som bola po výsledkoch z angličtiny dosť sklamaná, teraz som rada. 

Ide o to, že som si vytiahla úplne mega tému. Book (kniha). 
Ibaže, profesor, keď mi dával tému mi hovoril, že tu máš obrázky, tu tému a roleplay. Pýtam sa ho roleplay? A on že áno. Tak som si všetko pripravila. 

No a už som opísala obrázky (téma šport), v pohode dala tému a profesorka hovorí, že ideme na simulation. 
A ja prekvapená jej hovorím, že simulacia? Nie je to roleplay? A ona, že nie. 
V tom momente blok. 
Úplný výpadok. 
Ja som nevedela čo chcem povedať ani po slovensky. 
Tak som nejako začala asi dve vety a potom nie. 
Nešlo to.

A to bol dôvod, prečo mám za dva :( . Nevadí, hlavne, že som prešla. 

Perlička na záver pri opise obrázkov: 
Predsedníčka: "Športujete?"
Ja: "Nie, vôbec."
Učiteľka: "Prečo?"
Ja: "Lebo som lenivá. Radšej ostanem doma a prečítam si knihu." 

A áno, toto je posledný príspevok čo sa týka matúr.

Teraz sa už idem iba rozklátiť a rozlúčiť sa oficiálne zo školou. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára