štvrtok 21. mája 2015

Maturita 02

Oóóóó F*CK!
Nič nestíham.
A čo robím namiesto učenia? 
Všetko možné.
Dnes to vyzeralo ako dobrý deň. 
Prvé čo som ráno urobila keď som vstala?
Chytila do ruky tému a začala sa učiť. 
Do kedy mi to vydržalo? 
Kým som sa nešla naraňajkovať.
Čo potom? 
Išlo to so mnou dolu vodou. 
Prečo? 
Zabudla som, že dnes mám cieľ 4 témy. 
A okrem toho som zabudla aj na to, že je štvrtok. 
Môj cieľ bol dať celé odborné do konca týždňa. 
Koľko mi na dva dni ostalo? 
Asi 15? (+-) 
No a tak som si povedala:"Dnes dáš 8."
Je sedem a ja som dala 4(?). 
Dnes ťahám nočnú.
Anglinu presúvam po nociach a na odborné si asi dám o deň viac. 
Počkať? 
V sobotu som chcela ísť na MUFUZU.
Tak pôjdem asi do r*ti no. 
Budem sedieť doma zahrabaná v kope papierov. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára