utorok 4. augusta 2015

Môžem...?

Je správne sa zamilovať, aj keď mám strach? 
Existuje vôbec ešte láska v tomto svete? 
A čo je vlastne ta láska. 
Pozerať sa len na vonkajšiu stránku osobnosti alebo nahliadnuť hlbšie? 
Len k tomu potrebujeme čas. 
A kto ten už len v tejto uponáhľanej dobe má, keď samotné vzťahy sú také. 
Načo láska naveky, keď stačí na jednu noc. 

Kvôli tomuto a ešte ďalším veciam som si okolo seba postavila múr. 
Múr, ktorý mi pomáhal sa od celej tejto záležitosti držať bokom. 
Odtláčal to preč a ja som bola spokojná. 

No čo keď prišiel niekto, kto nešiel hlavou oprosti múru, ale začal cezeň preliezať. 
Čo keď ho prelezie a vráti sa späť. 
A ja sa dostanem opäť na začiatok s "dobytými hradbami?" 

Tak sa pýtam, môžem sa zamilovať a netrpieť? 
Môže láska vôbec ešte existovať?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára